Chelsea with high heels

92988-5092988-51

Okej! Jag vet att man skall ha ordentliga och bra skor da man ar pa besok i New York for att man gar och gar och gar. I dag struntade jag fullkomligt i det och tog pa min basta gallerioutfit. Nu ar mina fotter svullna klumpar, men men.

I dag har det varit valdigt varmt och fuktig, kanske +25. Indian summer! Under kvallen har det regnat och nu askar det sa i morgon kommer det att vara svalare.

Center for Book Art - Found in Translation
International Print Center New York - A benefit Exhibition
Robert Miller Gallary - Walter Niedernayr
Andrea Meislin Gallery - Frank Rodrick
Galerie Lelong - Ursula von Rydlingsvard
White Box - The Searchers
Mitchell Innes & Nash - Jessica Stockholder
max lang - Zhang Huan
Susan Inglett Gallary - Hope Gangloff


+
Printed Matter, Inc

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, oj! Snyggare än Carrie trippande längs New Yorks Citygator!

2006-10-05 @ 20:26:56
Postat av: kanin

oj, vilken imponerande lista! och ännu mer med tanke på skorna... :)

Postat av: Cecilia

Det blev ett kallt bad for fotterna nar jag kom hem. Faktiskt sa var det fler gallerier som jag besokte, men som jag inte kommer ihag namnet pa eller som inte tyckte var intressanta. Jag skall ta en till runda pa onsdag eller torsdag.

2006-10-10 @ 02:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback