Sömn och återhämtning...

image134

Jag har använt den här helgen till att ta igen mig efter förra helgen och Festen vid världens ände i Jämtland. Underbar helg med umgänge av gamla och nya vänner i en fantastisk miljö. Jag hade ett litet dilemma innan jag åkte, om jag skulle åka till Jämtland eller Göteborg och Way Out West, men efter helgen kan jag bara säga att jag gjorde rätt. Musik i all ära, men när vänner anordnar fester får man ställa upp känner jag. Jag fick massor av fin musik ändå genom den specialkomponerad duon Domus
(Eric och Simon) och Cornbeast. Med ett saligt leende kom jag hem som nyfrälst efter en new age retreat och svävade hela veckan tills jag störtdök fredagkväll. Jag har varit som en degklump hela helgen.

Kommentarer
Postat av: evans

Och jag som trodde att jag bodde i världen ände i Jämtland :) Var är "ditt" jämtländska världens ände?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback