Backlash blue or the lack of yellow

Cecilia Enberg

I dag ar jag valdigt trott, kroppen ar slut av for lite somn, svart att slappna av. Nar jag skulle trycka gick allting tokigt och jag upptackte att jag hade fel gulfarg efter att jag hade oppnat burken, primrose yellow istallet for processed yellow. Den gula fargen har varit ett problem for mig. Forst missade jag att kopa da jag var forsta gangen till Pearl, andra gangen fel kulor men nu har jag antligen ratt burk. Nu ar det 30 % pa Pearl for en vara. Jag var frack och kopte flera saker och betalade pa olika vaningar, det finns fem stycken, och fick 30 % pa varje. Jippie!

Det jag har tryckt tidigare ar jag inte nojd med utan jag skall trycka om bilden med andra farger. Nu haller jag pa att forandra mitt satt att trycka och det blir mer tankearbete fore hur jag skall ga till vaga.

Kommentarer
Postat av: tt

hej! hemma, ok. dina bilder ser bra ut tycker jag, jag vill garna ga på vernissage, MEN jag skulle ocksa bli valdigt glad for ett provtryck, om du far med nagra hem. jag gillar provtryck.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback