The Viking of Eight Avenue

92988-204

Har star jag i mitten av 8:e Avenyn i korsningen vid 36:e gatan. Jag har varit och kopt min lunch pa en japansk restaurang och skall ata den i printshopen. Obs i arbetsklader! Nu ar min tid har pa Lower East Side Printshop slut och ikvall har jag tryckt mitt sista tryck. Det har varit en bra tid, lite frustration iborjan for att komma igang och fa allting att funka i en ny verkstad. Jag har tryckt med sma ramar och det har utvecklat min tankande hur jag kan bygga upp en bild och trycken har blivit mera som collage. Nu ar det bara att fortsatta mitt paborjade arbete hemma, forst skall jag bara forsoka att fa mig och alla saker over Atlanten. Puh! Nu skall jag ut och roa mig med Hakwan och hans vanner. CU soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback