Miss Jet Lag

cecilia enberg

Jag kom hem välbehållen med 65 kg (50 kg bagage och 15 kg handbagage). När jag checkade in hade jag 4 kg övervikt, vilket jag anade och hade försökt att packa alla mina tunga böcker i handbagaget för att slippa betala för övervikt. Han som checkade in mig lät mig passera, dock så var han tydlig på att informera mina extra kilon och att han var snäll som inte tog ut någon avgift. Jag var tacksam och släpade mig igenom säkerhetskontrollen med min tunga ryggsäck. Första dagen var jag trött och sedan har det gått bättre fram till i natt då jag vaknade kl 3 och kunde inte somna om förrän kl 5.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Du hade glomt ett randigt linne i garderoben! Jag tar med det till Boden i jul...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback